WHO ?

Competition-summary-who.png

WHO CAN TAKE PART in THE COMPETITION ?

QUI PEUT PARTICIPER AU CONCOURS ?

The contest is open to all: architects, engineers or designers, students or professionals - without age limits.

Le concours est ouvert à tous, que vous soyez architectes, ingénieurs ou designers, étudiants ou professionnels - sans limite d'âge.

Conditions of participation

The contest is open for students, researchers, conceivers, artists, etc.

Participants can compete individually or in multidisciplinary teams with one team member as a leader referred to as “Project Manager”.

An individual contestant can only participate once in the 2016 Competition and with a single project. Multiple applications result into an automatic disqualification be it individual or collective participation.

Those taking part in the organization of the competition are not allowed to participate either directly or indirectly.

Conditions de participation

La participation au concours est ouverte aux étudiants, aux chercheurs créateurs, designers, artistes…

Les participants peuvent concourir soit individuellement soit en équipe (Etudiants, architectes, urbanistes, ingénieurs, paysagistes, designers, artistes…), avec désignation d’un leader dénommé « Mandataire ».

Un même participant ne peut participer qu’une seule fois par an à ce concours et avec un seul projet. Une candidature multiple entraînera automatiquement une disqualification individuelle ou collective s’il s’agit d’une participation en équipe.

Ne peuvent concourir et participer, directement ou indirectement, les personnes ayant pris part à l’organisation et au déroulement du concours.